Rumah Tangga ‘Diganggu’ Bermula Dari 2015 lagi, Isteri Amar Asyraf Ded4h Kisah Sebenar

Netzen mula kecoh apabila seorang wanita mendakw4 mempunyai hubungan dengan pelakon Amar Asyraf yang sudah berkeluarga. Apa yang tambah mengejutkan, bukan hanya seorang, malahan Amar didakw4 mempunyai isteri keduanya yang dikahwini namun diabaikan pelakon lelaki terbabit.

Amar semalam mengakui kesilapannya dan tidak menuding jari menyalahkan sesiapa kerana mendakw4 hubungan dengan wanita terbabit sudah putus sejak Mac lalu. Isteri Amar, Arna Salleh pula memberi kenyataan menerusi Inst4gramnya sebentar tadi.

Bermula sejak 2015

Arna mended4hkan suaminya itu pernah mengakui berhubung dengan seorang wanita pada 2015. Dia tidak dapat menyembunyikan rasa terkejut dan kecew4. Namun, individu terbabit ada meminta maaf kepadanya dan berjanji tidak akan mengacau rumah tangga mereka lagi.

Ibu anak 2 ini kemudian memaafkan suami dan wanita terbabit dan meneruskan kehidupan seperti biasa. Namun pada 2017, Amar sekali lagi meminta keizinan untuk berkahwin dengan wanita yang sama. Arna menyifatkan perkara itu sebagai ‘mengarut’ dan ‘tak tercapai akal’.

Izinkan kahwin

Ujar Arna lagi, hubungan mereka suami isteri ketika itu tegang kerana saling berbal4h sehingga membuatkan dirinya tertekan. Untuk meredakan keadaan, dia mengizinkan suaminya berkahwin.

That time memang teruk. Saya sangat patah hati. Tengok Amar pun tak boleh. Tak ada sorang pun mengalah. Bergadvh. Menjerit. Menangis. Bl4ming each other. It was so 1ntense. Sangat-sangat depress.

Saya tak tahan nak hidup macam tu. Saya nak gelak-gelak dengan Taufiq (anak sulung). Then saya izinkan. Untuk redakan keadaan.

Pernah niat berpis4h

Selepas keputusan itu, Arna memilih untuk hidup sendiri dan menjalani kehidupan seperti biasa. Ketika mengumpul kekuatan untuk bangkit, dia cuba memperbaiki diri sambil langsung tidak mempedulikan Amar dan wanita terbabit.

Arna menceritakan dia tidak lama selepas itu berniat untuk berpis4h dengan Amar namun ditentang oleh pelakon tersebut. Dia akhirnya memberi peluang kedua untuk Amar dan Arna disahkan mengandung anak kedua mereka, Dian.

Tunggu dekat rumah

Arna di Inst4gramnya juga menceritakan bagaimana dia dihubungi oleh pelbagai akaun palsv di laman sosial dan menabut fitn4h mengenai rumah tangga mereka kepada pihak media. Wanita itu kemudian menghubungi Arna dan menyentuh soal takdir kerana tidak membenarkan berkahwin dengan Amar.

Wanita itu dan ibunya turut ke rumah keluarga Arna dan mengawasi dari petang sampai ke malam sebelum Amar membuat keputusan bersemuka dengan mereka dan berkali-kali Amar diugvt.Sumber: Arna Salleh kredit ohbulan