“D0rthy Nih Kdg Aku Pun Tak Tau Sapa Mak Sape Pembantu..” Ini Respon Ozlynn Bila Moleiq Kena Marrah Dengan Dorthy Buat Ramai Terhibur

Pasangan selebriti Johan dan juga Ozlynn sering menjadi perhatian kerana lawak yang sering mencuri perhatian peminat mereka. Johan dan Ozlyn telah mendirikan rumahtangga dan dikurniakan 5orang cahaya mata. iaitu 3 lelaki dan 2 perempuan.

Terbaru Ozlynn telah memuatnaik satu video bila Moleiq anak bongsunya dimarrah oleh Dorthy iaitu pembantu rumah beliau bagi mengurus anak-anak dan juga kerja rumah. Siapa sangka video yang dikongsi di laman instagram beliau mendapat pelbagai komen dan reaksi dari netizen.

“Malas nk layan drama dorg berdua nih.. dorthy nih kdg aku pun xtau sapa mak sape pembantu.. kdg dia pekik kan bebdk nih bkn dia kira dpn aku ke dpn org.. dia nak jerit dia jerit jek mcm org giler.. baju kotor ke, x makan ke.. sume mende la.. kdg aku blik dr luar pagar dh dgr dia jerit hamokkan bebdk.. tp aku xde nak sakit ati pon.. kalau dh nakal x dgr kata .. mmg layak la bebdk kena dgn dia.. aku kdg buat pekak jek.. mcm video nih la… moleiq bau kepam.. so papa ckp “ moleiq kepam nya awak.. dh mcm bau alas meja mamak yg dh 5 tahun x tukar dikk”.. pastu aku pon sampok la.. “Tgk sape yg dukong dia la.. peloh dh bercampor adok paaa.. “ papa lak tambah cili ghost pepper “ huhhhh nyesal kisss moleiq… bau dorthy rupanya.. “ dia masa tu kat tingkat atas.. sanggup turun sambil bebel “ haaaa anak sendiri busuk lepas tu libatkan sya pulakkkk “ smbl senyum tp jeling ktorg laki bini… haaa dia punya x puas ati smp kat video nih pon dia ungkit ehhh dorthy… dorthy… aku kdg naik antu jugak ngan nyet nih.. tp dlm masa sama aku syg dia jugak.. acaner ehhh??  #dorthyygbossy  #bossmakanati“

VIDEO:

KOMEN NETIZEN:

Sumber : Instagram @jozlynnhanania Via KL PRESS