‘Saya Masih Tak Boleh Terima Berita Ini’ Luahan Dato Aliff Syukri Depan Fizo Dan Ini Jawapan Fizo

Usahawan terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri akui masih terkejut dengan berita perpi sahan pelakon Fizo Omar dan bekas is terinya, Mawar Karim.

Perkara itu dikongsi menerusi sebuah entri yang memaparkan video perbualannya bersama Fizo di akaun Instagram miliknya.

Dalam video tersebut, Aliff meluahkan rasa se dih dan bertanyakan Fizo mengenai punca kekuatannya menghadapi perkara itu.

“Fizo, sebenarnya apabila saya dengar berita awak, saya rasa luluh, saya ni kahwin juga, saya ada anak, apa punca kekuatan awak?” tanya Aliff.

Dalam reaksi tenang, Fizo menjawab pertanyaan itu.

“Saya percaya tak berlakunya sesuatu perkara tanpa izin Allah, saya dah ikhtiar macam-macam dan dah fikir yang terbaik, kalau orang kata kasihan dekat anak saya, saya lagi lah rasa perasaan tu seribu kali ganda dari orang yang melihat,” jawabnya.

Sementara itu, Aliff menulis kapsyen berbunyi :

“Saya masih tak boleh terima berita ini,dia seorang sahabat yang baik dan abang yang baik kepada family..Harap ada keajaiban akan berlaku semoga ada penyatuan semula jodoh yang baik untuk pasangan ini, amin”

Menjengah ruangan komen, rata-rata netizen meninggalkan respon positif dan turut berharap agar Fizo dan Mawar bersatu kembali.

Terdahulu, Fizo dan Mawar mendirikan rumah tangga pada November 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Wan Maryam yang kini berusia dua tahun.

Namun rumah tangga mereka menemui titik noktah apabila Fizo melafazkan ta lak satu terhadap Mawar pada 10 Julai lalu di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, Seksyen 9, Bandar Baru Bangi

Video :

Sumber : gempak via newcoviral