Penunggang Motosikal Ini Hampir Acc1dent Lepas Ditegur Gadis Dalam Kereta!

Sempena musim raya ni, banyak gelagat netizen yang tak disangka-sangka korang boleh lihat di media sosial. Antaranya satu video yang viral di Twitter semalam yang hampir-hampir menyebabkan seorang penunggang motosikal acc1dent! Uish macam mana boleh jadi macam tu?

“Buat abang yang hampir eks1den tu, saya minta maaf” 

Menerusi video tersebut, gadis yang ada di dalam video terbabit dilihat sedang merakam wajahnya di tepi tingkap kereta sambil menegur penunggang motosikal melalui sebelah kenderaannya.

Tanpa disangka-sangka, si penunggang motosikal yang juga menegurnya kembali tak pasal-pasal pulak hampir acc1dent dek kerana leka melihat cik adik yang manis tu. Aduh nasib baik tak ada apa-apa. Kesian! 

Video :

“Mungkin dia terkejut tengok gigi saya. Nanti saya repair” 

Gadis yang memuat naik video tersebut kemudian memohon maaf di laman Twitternya dan berjanji takkan buat perkara macam tu lagi. Dia juga terkilan bila ramai yang cakap giginya yang agak ‘berterabur’ tu jadi punca kenapa abang tadi hampir kemal4ngan. Adoi korang ni. Min tengok elok je gigi adik ni. 

“Bukti lelaki tew4s dengan teguran perempuan

Video tersebut telah mengundang gelak ketawa netizen yang rata-rata geli hati dengan gelagat si gadis dan abang motor. Ramai yang cakap, orang lelaki ni memang mudah tew4s dengan teguran orang wanita. Agitew! Lain kali fokus bawa kenderaan dulu ye bang. Naya raya-raya ni acc1dent. 

Admin doakan semoga penunggang motosikal tadi baik-baik je lah eh. Kesian kalau eksiden raya-raya ni. Buat cik adik manis, nak tegur abang tepi jalan pun berhentikanlah kereta tu dulu. Adoi macam-macam! 

Kredit: Lobakmerah via menujukebenaran