“Nanti mama ajar cakap sikit2.” – Ainul semakin baik, pandai senyum pada ‘nurse’.

Selepas menjalani pembdahan membuang ketmbuhan di mulutnya Isnin lalu, ibu kepada Ainul Mardhiah memberitahu anaknya berada dalam keadaan baik dan bertenaga.

Menerusi laman Instagram, Nurul Erwani berkongsi tahap kesihatan terkini byi berusia sembilan bulan itu bersama pengikutnya malam tadi.

Menerusi laman Instagram, Nurul Erwani berkongsi tahap kesihatan terkini byi berusia sembilan bulan itu bersama pengikutnya malam tadi.

“Alhamdulillah keadaan Ainul Mardhiah semakin baik dan bertenaga. Baru lepas berborak dengan Ainul tadi.

“Nurse pun beritahu Ainul baik hari ni, dah senyum-senyum dekat nurse. Nanti mama ajar Ainul cakap sikit sikit ya,” tulisnya.

Melihat keadaan Ainul yang kuat bertarung dalam kesakitan, rata-rata netzen mengucapkan syukur dan berdoa agar terus diberi kesembuhan oleh Allah SWT.

Alhamdulillah!

norashaban91 alhamdulillah.. tiap kali tengok rasa sebak sgt..ainul.

icookweeat Alhamdulillah…Allahuakbar maha

suci Allah swt..moga diberi kesembuhan

sepenuhnya dan dipermudahkan segala urusan

Adik dan keluarga..Sis search ig mama Ainul, masyaallah rupanya salah seorang dari followers Sis.

schu_schaa Alhamdulillah. Ainul seorg anak

yg kuat. Hari2 aunty tggu prkmbangan adik

Suka tgk mama dok update adik dah semakin

baik. Semoga Allah prmudahkan segala urusan ainul & family.

norasiah_hasan Alhamdulillah. Ainul anak yang kuat. Love you sayang.

halizahashimdoyle We love you bby Ainul.

Terus kuat & cepat sembuh.

iamfizaryan Alhamdulillah. Semoga ainul cepat sembuh dan menjadi penawar dan meceriakan hidup ibu dan ayah. Ainul anak yang kuat…walaupun kecil, ainul sangat kuat. Semoga membesar dengan sihat selepas ini.Buat ibu dan ayah ainul, anda berdua adalah ibubapa yang hebat dan kuat. May good things always comes your way InshaAllah.

Sebak setiap kali baca pasal Ainul.

amirash91 Alhamdulillah…tiada apa yg

menggembirakan selain melihat adik Ainul

Mardhiah diberi kesembuhan oleh Allah swt..

aishah_mawardah_alias Alhamdulillah… smga

syg ainul lekas sembuh ya.. sebak smpai

mengalir air mata tiap kali baca tentang ainul.ainul anak yg kuat, yg baik, yg cantik..InshaaAllah moga2 ada rezeki dpt jumpa.ainul..anak acik pun sebaya ngan ainul..

Syukur, Maha Suci Allah!

Ainul anak yang kuat.

Cepat sembuh sayang!

Antara komen lain.

Alhamdulillah hri adik ainul nmpak btambah sihat mulut dah mula blih megecut dtak nmpak bnkak sikit hri ni btambah sihat ni hero cilik lwan dgan apa yg di tgong pyakit yg x mmpu nak tgok hri x jemu nak tgok bby comil ,comil comil, seyum je,

Alhamdulillah..bila aku bca jew kisah adik ainul yg semakin sihat nie..air mata jantan aku hmpir jatuh..sebelum nie bila aku tgok jew gmbr adik ainul nie sebelum pmbedahan, cpt2 jew aku scroll ke bwh,sbb aku xsggup nk lihat adik ainul skit mcm tu..skrg aku xsabar jew nk lihat prkembangan dan gmbr2 terkini adik ainul..

terima kasih jua kpd rakyat malaysia yg menyumbang duit dn doa , teringat pula seorang brader yg sggup jual y15 nya utk membantu kos rawatan adik kecil ini.

Ya’Allah! Tak tahu kenapa rasa happy sangat bila tengok Ainul dah macam dulu. Anugerah Tuhan. Indahnya.

Alhamdulillah smoga Allah beri kesihatan pd adek ainul dn moga adek sht mcm bby laen..syukur sgt2..

Walaupun ainul ade penyakit, tp x pernah nmpk dia menangis atau meragam..baik je dia memang adik ainul ni seorang yg hebat kuat sgt..kelahiran adik ainul ni mmg satu keajaiban..

Moga2 cpt cmboh syg ..Come nya ainul .Senang papa & mama Tengok ainul Aminn ..Mck pon tumpang sonok.

Sumber : Nurul Erwani , Ahmad Safiuddin via semuabaca