(Video)”Sayang itu kita kena ketepikan dan kita kena move on. Kita kena maju ke depan dan teruskan perpisahan ini”-Bella Astillah.

Selepas satu demi satu demi satu, drama yang panjang ini pengakhirannya di mahkamah juga dengan talak satu.Drama yang dipertontonkan secara langsung kepada semua di media-media sosial seperti Instagram, Facebook dan Twitter serta bersambung kongsi di WhatsApp Group, Telegram dan sebagainya. Google saja nama, pasti akan ada gambar mahupun cerita yang keluar.

“Sape yang tidak sayang suami,tipu kalau tak sayang kata Bella, hidup bersama dah 5 tahun lagi la dah ada anak, ujar Bella.Sayang tu kene ketepikan” kata Bella lagi.

Jawapan yang sangat matang,pengalaman mengajar jadi kuat.Stay strong Bella demi anak.Masyallah.. Mulianya hati bella ni.. Moga Allah pertemukan bella jodoh yang baik baik semulia hatinya dimasa akan datang.. Aamiin.. Move on bella.

Video:

Saya agak sebak juga melihat rakaman-rakaman video yang tersebar di media sosial ketika Aliff teresak-esak berbicara dengan bekas isterinya dan video beliau menangis memeluk bekas mertuanya di luar mahkamah. Maklumlah, dengan bekas isterinya Bella Astillah lah mereka sama-sama membina masjid, dikurniakan cahaya mata, tapi semua itu akan hanya tinggal kenangan umpama gambar-gambar di artikel ini

Komen Netizen

Komen yang cukup matang dari Bella walaupun kecewa sangat dengan apa yang berlaku tapi Bella mendoakan semoga Aliff mendapat kehidupan yang  lebih baik selepas ini.

Sumber Instagram via videoviral.co