“Dah la gemuk, Si*l” – P4nas Hati Lihat Kelakuan Bi4dap Lelaki Lvdah & Bvli Budak Kecil Ini Sampai Lebam Badan

Kvrang ajar! Tak guna! Tak berhati perut! Kej4m! Rasa macam nak keluarkan lagi ayat-ayat teruk dekat pemuda b1adap ni. Bvli sampai meludah-ludah budak kecil yang sedang berseronok bermain di taman, kejadian ini difahamkan berlaku di Kepong.

Bayangkan adik/anak korang kena macam ni, korang sakit hati ke tak?

Video:

Kejadian ini berlaku ketika adik kepada kenalan @nurevanatasya sedang bermain-main di taman permainan di Taman Pusat Kepong. Dia kemudian di datangi oleh lelaki ini, mengusik tanpa sebab. Lebih geram lagi, badan adik ni sampai lebam-lebam kerana genggaman yang kuat daripada lelaki berbadan besar ini.

“Btw ni bukan adik saya, ni kenalan saya yang minta tolong. kisahnya, adik dia main kat taman, lepastu laki laki ni pegi usik dia. sampai lebam lebam la badan. tengok la badan laki tu, tak ke besar. kalau pegang budak kecik memang lebam la. nak pilih lawan pun dengan adik adik”

Disebabkan itu, kakak kepada adik ini meminta bantuan netizen untuk mencari identiti lelaki tak guna ni.

“kakak m4ngsa sekarang tengah cari mana laki laki yang buat adik dia sampai macam ni sekali. kalau ada sesiapa yang kenal, familiar, ada iras iras rupa ke boleh dm la eh! tolong”

berkenaan dengan soalan ‘mana dapat video ini?’

bahawa pembvli ni sebenarnya selalu dibvli di sekolah,,

yes saya amik dari kakak m4ngsa (dengan izin dia ofc)

Sakit hati bila melihatnya. Dalam masa beberapa jam sahaja ia dimuatnaik video perbuatan biadap ini telah mengundang kemarahan netizen dengan meraih sebanyak lebih daripada 6,000 jumlah retweets.

Komen netizen agak marah

Di ruangan komen, ramai yang turut marah dan menyatakan rasa tidak puas hati melihat perbuatan melampau tersebut

Kredit : memorikini.com