Siapa sebenarnya ibu kandung Qayyum dalam video ini

Qayyum telah berada di samping ibu kandungnya hari ini, Datin Shahida dan Dato Aliff tidak dapat menghantar Qayyum kerana mereka terlalu sedih dan penat mungkin di sebabkan saa kit dengan perpisahan tersebut. Dato Aliff ada berkongsi video saat saat Qayyum di samping ibu kandungnya di enti instagram miliknya sebentar tadi. Siapa sebenarnya ibu kandung Qayyum yang menjadi tanda tanya kepada netizen semua. Jom kita saksikan video di bawah

Alahai kenapa Qayyum menangis jumpa ibu kandung

Qayyum nampak menangis, mungkin sebab dia berasa asing dengan orang baru. InsyaAllah Qayyum akan ok dengan ibu kandungnya.

Melalui status Dato Aliff di ruangan instagramnya, dia meluahkan perasaan sedihnya dan juga menyatakan ucapan maafnya kerana dia tidak dapat menghantar Qayyum pulang ke pangkuan ibu kandung Qayyum tadi sebab mereka tak sanggup untuk melihat Qayyum pergi.

Yom bersama ibu kandungnya

Menurut Dato Aliff, dia menghormati dan menjaga maruah mereka, dia tidak akan menunjukkan kepada umum siapa sebenarnya ibu kandung Qayyum.

” Abah harapkan Qayyum bahagia dan abah hanya mampu berdoa dari jauh” – Dato Aliff

Ramai juga dari kalangan netizen yang kecam ibu kandung Qayyum.

Dato Aliff juga protes apabila ada netizen kecam ibu kandung Yom, Dato dan Datin sebelum ini ada menyatakan yang Ibu kandung Qayyum tidak bersalah.

Semoga Qayyum membesar dengan baik dan sihat bersama ibu kandungnya. InsyaAllah sama sama kita doakan yang baik baik untuk Qayyum dan keluarga Datin Shahida dan dato Aliff

Dalam lagu selawat ini, sangat merdu suara Datin Shahida feat Dato Aliff. Jom kita dengar lagu penuhnya di bawah.

Sumber : IG/FB Alif syukri terlajak laris